Review De rijkste man van Babylon

Review De rijkste man van Babylon. Dit boek leende ik onlangs van de bieb omdat ik dit gehoord had als leestip. Samen met een ander boek nam ik deze mee en ik koos ervoor om hierin te beginnen. Was hij de moeite waard?

Review De rijkste man van Babylon

Review De rijkste man van Babylon

Review De rijkste man van Babylon. Dit is eigenlijk al een heel oud boek, vertaald vanuit het Engels naar het Nederlands. Maar wel een boek met een heel mooi verhaal erin. En vele wijsheden die vandaag de dag nog steeds gelden. Dus ik val maar gelijk met de deur in huis; ik vind dit boek wel een echte aanrader. Eentje die je echt gelezen moet hebben!

Zo vertellen ze hoe de rijkste man van Babylon zo rijk werd en hoe hij andere mannen ook leerde om rijk te worden. En aan welke regels je je daarvoor moet houden. Ook heel belangrijk, want anders gaat het je nooit lukken.

Leestip: Review Hypotheekvrij!

Nu is rijk worden natuurlijk leuk gezegd en dit boek is oud, dus gericht op mannen die rijk kunnen worden. Maar voor vrouwen gelden deze regels natuurlijk net zo goed šŸ˜‰

Wanneer je je aan de 7 regels houdt waar het boek over gaat, dan hou je uiteindelijk steeds meer geld over. Is het verhaal. En wanneer ik hier goed naar kijk klopt dit ook inderdaad, maar je moet het wel even beseffen. In het boek worden de 7 regels per stuk ook nog uitvoerig besproken en toegelicht, dus dat hoef ik hier niet te doen, daarvoor moet je eigenlijk gewoon lekker zelf het boek gaan lezen!

Leestip: Sparen, hoe ik begon met niks

Ook worden de 5 wetten van het goud nog besproken. Daaronder staat ook waarom het geld mensen soms door de vingers glipt wanneer zij het eenmaal bezitten. Dus wederom 5 wijze lessen over geld die je ook moet weten wil je er meer van kunnen maken. Wanneer je pas begint met sparen of daar graag mee wilt beginnen is dit boek een echte aanrader! Maar ook wanneer je gewoon graag wat meer wilt weten over hoe het nou eigenlijk precies werkt. Het is best logisch, maar niet iedereen beseft het zich.

Heb jij dit boek al gelezen en vond je het ook een aanrader of vond je het juist helemaal niks?

Wanneer je het boek wilt kopen, kun je dit doen via bol.com.Ā Wanneer je dat via deze link doet dan krijg ik daar een kleine vergoeding voor van Bol. Dus mocht je dat doen; bedankt daarvoor!!

2 thoughts on “Review De rijkste man van Babylon”