Review Hypotheekvrij

Review Hypotheekvrij. Vorige week konden jullie lezen hoe je een budget opstelt. Deze week geef ik jullie mijn review over het boek hypotheekvrij van Gerhard Hormann.

Review Hypotheekvrij

Review Hypotheekvrij

Vandaag heb ik voor jullie een review Hypotheekvrij. Dit boek stond ook al een tijdje op mijn lijstje van boeken die ik nog graag wilde lezen. Dus nu was het dan zo ver. Natuurlijk weer lekker bespaard door te lenen via de biebpas van mijn moeders vriend. Daarnaast vind mijn moeder dit soort boeken zelf ook interessant en dus leest zij ze ook meteen.

Dit was weer een boek waarbij ik me goed moest concentreren om te begrijpen wat er allemaal stond omdat er over zóveel verschillende hypotheken gepraat wordt. Dat is op zich natuurlijk helemaal niet erg, maar wel iets waar ik zelf dan echt even mijn aandacht bij nodig heb. Anders begrijp ik gewoon niet wat er staat. Daardoor maakt ook dat ik niet héél lang achter elkaar kan lezen, want anders snap ik er ook niks meer van. Dan slaan mijn hersens zeg maar op tilt. Dan komt er een error uit.

Wat het boek zelf betreft geeft dit voornamelijk informatie over zijn hypotheek en hoe hij ermee omgegaan is. Wat ik wel leerzaam vind om te horen hoe het gegaan is. En welke beslissingen er genomen zijn. Zelf schrijft hij op het laatst ook over niet helemáál je hypotheek aflossen waar ik het dan weer niet mee eens ben. Weg is weg denk ik dan. Wel is het natuurlijk de vraag of je dat tegen die tijd ook nog volhoudt en er op dat moment nog steeds zo over denkt. Ik heb ook geen glazen bol en weet dus niet of ik er tegen die tijd nog steeds hetzelfde over denk. Maar voor nu denk ik; weg is weg!

Als je bezig bent met je hypotheek aflossen vind ik dit boek zeker het lezen waard!

Hebben jullie dit boek al gelezen en vonden jullie het wat of niet?

Wanneer je het boek wilt kopen, kun je dit doen via bol.com. Wanneer je dat via deze link doet dan krijg ik daar een kleine vergoeding voor van Bol. Dus mocht je dat doen; bedankt daarvoor!!