Uitjes – diary 202

15 februari 2022 4 Door Marìs

Vandaag deel ik met jullie mijn photodiary; Uitjes – diary 202. Want dit was mijn tweede vakantieweek, de week van de uitjes. En ik kan zeggen; ik heb ervan genoten!

Uitjes – diary 202

Deze week deel ik met jullie mijn photodiary; Uitjes – diary 202. Want dit was mijn laatste vakantieweek. En dus was het tijd voor uitjes! Mijn moeder had ook een aantal dagen vrij genomen dus wij gingen lekker op stap. Helaas liep niet alles zoals gepland, want 2 bedrijven die wij wilden bezoeken zaten al helemaal vol met afspraken. Dat moet dus een andere keer.

Leestip: Hoeveel gaf ik uit?!

Maandag 7 februari

Vandaag begon ik alvast met het schrijven van meerdere artikelen waar veel uitzoekwerk voor nodig was. Ik moest namelijk oude vakantiefoto’s uitzoeken én ervoor zorgen dat de foto’s op het goede formaat werden opgeslagen en dat was nog best een klusje. Des te blijer was ik toen die artikelen ingepland konden worden!

Dinsdag 8 t/m Zondag 13 februari

Uitjes - diary 202

We gingen deze week onder anderen naar Holten. Ik was namelijk vergeten om een foto te maken van de buitenkant van de Italiaan waar wij tijdens onze vakantie aten. Die kon ik nu mooi maken en dús ook mijn review gaan schrijven! Zo fijn!

Tijdens onze vakantie wilden we een dagje naar Markelo, maar dat was er niet meer van gekomen. Daarom deden we dat nu! Het was mooi te combineren met Holten. Markelo was véél kleiner dan verwacht.

Inmiddels was het tijd voor de lunch. Ik had van tevoren al dit restaurantje uitgezocht, dus hier gingen we eten. Het eten was hier erg lekker bij De Kroon!

Uitjes - diary 202

Omdat Markelo zo klein was reden we op de terugweg nog even naar Lochem. We hadden toch tijd zat!

Op de terugweg naar huis belde mijn oma op dat ze zich niet goed voelde. Dus gingen we daarheen. Gelukkig hadden we lekkere broodjes bij ons, dus we konden zo blijven eten zonder de deur uit te hoeven.

Mijn moeder bleef slapen en ik ging terug naar huis.

Winkels

Toen mijn oma zich weer beter voelde de volgende dag, gingen mijn moeder en ik diverse winkels langs. Zo bestelden we beddengoed voor haar nieuwe bed en mijn logeerbed.

Ook vroegen we een offerte voor trapbekleding en een offerte voor een hordeur voor de achterdeur.

Helaas moet onder anderen de deurenwinkel nog even wachten, want hun agenda zat vol.

Scheveningen, Leidschendam en Nootdorp

Ik wilde een Valentijnsfoto maken voor mijn Canarische vriendinnen op het strand, dus ik maakte dit hartje in het zand. Op de foto voor hun zat ik er zelf naast. De foto werd goed ontvangen door de meiden.

Ik vind het altijd heerlijk om over het strand te wandelen! Dus ik genoot ook echt even. Al was het wel een kort bezoekje, maar beter kort dan helemaal niet.

Uitjes - diary 202

Daarna was het bijna tijd voor de bruiloft en gingen we naar Leidschendam en Voorburg.

Tussendoor stond er even niks op het programma en checkten we in bij Van der Valk in Nootdorp, want ik was niet aanwezig bij het feest. Dat werd gehouden in een horeca gelegenheid en daar golden nog beperkingen qua aantal mensen.

De kamer zag er prima uit, maar lag jammer genoeg dichter bij de snelweg dan verwacht.

Uitjes - diary 202

We liepen even een rondje door het centrum van Nootdorp en nog een stuk een woonwijk in.

Daarna gingen we lekker Tapas eten bij dit restaurantje. We hadden onder anderen; Vegetarische loempia, patatas bravas, een pastasalade, brood en dips, gehaktballetjes in tomatensaus, kippenvleugels op Spaanse wijze en patat.

Ook namen we nog een lekker toetje als nagerecht. Daarnaast bestelden we ook diverse keren drinken. Want van lekker eten krijg ik altijd dorst!

Uitjes - diary 202

De ochtend van vertrek in het hotel was er lopend buffet voor het ontbijt. Natuurlijk namen wij ook thee en verse sinaasappelsap.

En lekkere broodjes! Het kaiserssneetje was lekker vers! En ook het eitje en de muffin smaakten prima. De croissant viel een klein beetje tegen. Maar al met al heb ik genoten van de uitjes!

Verbazingwekkend genoeg werd er nergens naar mijn mondkap ontheffing gevraagd. Ik kon zo overal doorlopen. Wel fijn, dat scheelt toch weer een hoop gedoe met opzoeken, laten zien en wachten.

Helaas is deze vakantie echt weer véél te snel voorbij gegaan. Nu nog 11 weken werken met tussendoor nog 2x 1 dagje vrij. En dan zit mijn werk bij de post erop!

Zondagmiddag en avond 13 februari

Vandaag was ik de hele dag druk bezig met het schrijven van artikelen voor mijn derde blog. Ik had inmiddels natuurlijk meer dan genoeg materiaal verzameld wat nog verwerkt moest worden. Ook had ik deels al materiaal liggen waar nog niks mee gedaan was. Vandaag plande ik artikelen in tot en met eind maart. En maandag ging ik weer verder met schrijven en inplannen!

Leestip: Kosten voor je favoriete maaltijd!

Wanneer was jij voor het laatst op het strand?